سوالات متداول

خرید و سفارش

1می خواهم از سایت خرید کنم اما هنوز به خرید اینترنتی اطمینان ندارم؟
دارا بودن نماد اعتماد الکترونیکی به این کسب و کار رسمیت و اعتبار می‏‌بخشد. نماد اعتماد الکترونیکی توسط مرکز توسعه تجارت الکترونیکی وزارت صنعت، معدن و تجارت پس از بررسی فروشگاه اینترنتی و تطابق نحوه عملکرد آن با قوانین، اعطا می‏‌شود و کسب و کار اینترنتی دارای نماد به صورت مداوم تحت بررسی این سازمان قرار دارد. برای اطمینان بیشتر شما می‏‌توانید در صفحه اصلی وب سایت با کلیک روی نماد از جعلی نبودن آن اطمینان پیدا کنید.
2آیا امکان ویرایش مشخصات کاربری و ایمیل من وجود دارد؟
شما می‏‌توانید مشخصات کاربری خود را ویرایش کنید. برای این کار باید با وارد کردن پست الکترونیکی و کلمه عبور، وارد حساب کاربری خود بشوید، سپس با کلیک روی گزینه “پروفایل من” به صفحه‏‌ای منتقل می‏‌شوید که در بخش “اطلاعات کاربر” امکان “ویرایش اطلاعات” وجود دارد. اگر به ایمیل خود دسترسی ندارید متاسفانه به دلایل حفظ امنیت کاربری، هیچ راهی برای تغییر ایمیل خود به عنوان نام کاربری نخواهید داشت و فقط می‌توانید مجدداً با ایمیل جدید خود ثبت نام کنید.
3آیا ممکن است کالایی که سفارش می دهم موجود نباشد؟
کالاهای دارای قیمت که در سایت کادوس با وضعیت “موجود” مشخص شده، در انبار موجود و قابل سفارش گذاری هستند. بنابراین هنگام ثبت سفارش این کالاها نیازی به استعلام موجودی نیست و سفارش در سریع‏‌ترین زمان ممکن پردازش و تحویل خواهد شد. البته گاهی برای برخی از کالاها در صورت ثبت سفارش‏‌ها با تعداد بالا و همزمان، ممکن است موجودی آن کالا به اتمام برسد. در این موارد به سرعت اقدام به تکمیل موجودی کالا می‌شود ولی در صورت امکان پذیر نبودن، عرضه آن کالاها در سایت به صورت موقت متوقف می‌شود. همچنین در طرح تشویقی فروش شگفت انگیز روزانه، تعدادی از محصولات با تخفیف‏‌هایی بسیار ویژه‌‏تر نسبت به فروش‏های ویژه عرضه می‏‌شوند که تنها برای چند ساعت امکان سفارش‏ گذاری دارند. در مواردی که به دلیل استقبال کاربران موجودی کالا زودتر از موعد مقرر به پایان برسد، وضعیت کالا به “ناموجود” تغییر می‏‌کند و امکان سفارش گذاری وجود نخواهد داشت.
4برای انتخاب و خرید کالا از سایت نیاز به مشاوره دارم ،آیا راهی برای مشاوره با شما هست؟
در صورت نیاز به مشاوره رایگان می توانید از طریق صفحه تماس با ما در این سایت از طرق مختلف با همکاران ما در تماس باشید.
5محصولات پس از خرید از چه طریقی ارسال می شوند؟
سایت نوآوری کادوس طرف قرارداد با شرکت پست جمهوری اسلامی ایران است و تمامی کالاهای ما از طریق پست در کمترین زمان ممکن بع مشتریان ما در سراسر ایران ارسال خواهد شد.

فنی و محصولات

1گارانتی محصولات به چه صورت می باشد؟
هر محصول مدت و شرایط گارانتی خاص خودش را داراست که روی پک محصول درج شده است
2محصولات سایت شما ساخت کجا می باشند؟
تمامی محصولات ما از طراحی و ساخت و بسته بندی توسط همکاران ما در نوآوری کادوس می باشند و جزو کالاهای ایرانی در بازار ایران به فروش می رسند.
3آیا محصولات شما استاندارد های لازم را داراست؟
بله تمامی محصولات ما دارای استاندارد ملی ایران می باشد و تمام تاییدیه های فنی را اخذ نموده است.

نمایندگی و فروش

1ارسال کالاها برای نمایندگان به چه صورت می باشد؟
در شهر تهران با پیک و وانت و در شهرستانها با تیپاکس و باربری
2آیا در یک منطقه دو نمایندگی داده خواهد شد؟
خیر ، طبق بند قرارداد نمایندگی، مناطق تعیین شده در قرارداد فروش جهت فعالیت در اختیار نماینده بوده و در آن منطقه فروش تنها از سوی نماینده امکان پذیر می باشد.

تماس سریع